تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم الپیکالا

بررسی تفاوت سیستم لپ تاپ استوک با سیستم دست دوم و یا نو اکبند در مقاله تخصصی کامپیوتر

فرق لپ تاپ استوک با دست دوم

شاید خیلی از شما جهت خرید سیستم کامپیوتری چه از نو pc و چه از نوع لپ تاپ به بازار مراجعه کردید و

متوجه شدید که اختلاف قیمت بین سیستم های نو با استوک و دست دوم چقدر متفاوت است در این مقاله سعی داریم تا شما رو با این موضوع آشنا کنیم

لپ تاپ استوک

فرقی نمی کند اکثر وسایل نوع استوک آن در بازار موجود می باشد و اکثرا افراد بین خرید نو با استوک دو به شک هستند سیستم های استوک در واقع سیستم های هستند

که در آمریکا و اروپا و دیگر کشور های توسعه یافته و در حال توسعه ساخته شده و در انبار ها نگه داری می شوند تا در مصارف صنعتی اداری و آموزشی جهت دانشگاه ها و مدارس استفاده شوند.

و از آنجایی که هر سال سیستم های در دنیا ارتقاع پیدا می کنند و مازاد سیستم های قبلی که در انبار ها موجود است را به عنوان سیستم های استوک به بازار عرضه می کنند البته نوع دیگر کالا های استوک کالا هایی کم کارکرد کشور های دیگر می باشد.

لپ تاپ فروشی در اسلامشهر

فروش ویژه لپ تاپ در اسلامشهر ویژه دانشجویان و کارمندان و دانش آموزان برای انجام امور خانگی و بورس اوراق بهادار حسابداری و رندریگ و طراحی و برنامه نویسی

و خیلی از آن  ها حتی دو بار هم روشن نشده اند باقی مانده که کشور های جهان دوم و جهان سوم اقدام به وارد کردن این سیستم ها نموده و حتی به دیگر کشور ها نیز صادر می کنند.

مثلا کالای استوک مثل لپ تاپ از دبی و امارت و هند و پاکستان همه ساله مقدار زیادی از این نوع سیستم ها را وارد کشور ما می کنند.

لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم به لپ تاپ هایی گفته می شود که قبلا توسط افراد دیگر استفاده شده معمولا لپ تاپ های نو چند وضعیت دارند که درحد و غیر اکبند و دست دوم و میعوب می باشند.

تفاوت لپ تاپ استوک با دست دوم

اگر تا اینجا ما رو دنبال کرده باشید حتما تفاوت های سیستم های استوک با دست دوم رو تا الان متوجه شده شدید

در هر صورت خرید سیستم و لپ تاپ از جای مطمئن در هر شرایطی شرط لازم می باشد.

تا در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را با آن ها در میان می گذارید.

نقد و بررسی الپیکالا

لپ تاپ کامپیوتر در در نقد و بررسی الپیکالا

لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی لپ تاپ

lpkala