مینی لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل ThinkPad E11 الپیکالا

لپتاپ N2920 فوق العاده سبک و نازک

قیمت لپ تاپ ThinkPad

قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد ThinkPad

مشخصات فنی لپ تاپ تینک پد E11

سازنده پردازنده intel
اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچ واید صفحه مات
دقت صفحه نمایش HD 1366×768
صفحه نمایش مات بله
سری پردازنده Quad Core N2920
ترد4 رشته
حافظه Cache 3 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM 4 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR3
ظرفیت حافظه داخلی 16GB
نوع حافظه داخلی SSD
طبقه‌بندی کاربری صنعتی , کاربری عمومی
سیستم عامل Windows 10 
وبکم دارد
وای فای دارد
بلوتوث دارد
پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی دارد
پورت HDMI دارد
مشخصات لپ تاپ ThinkPad E11
لپ تاپ الپیکالا
لپ تاپ الپیکالا

لپ تاپ فوق سبک لنوو

لپ تاپ فوق سبک لنوو ThinkPad از سری لپتاپ‌‌ های کمپانی لنوومی باشد که لپ تاپ و کامپیوتر خوش ساخت و محکمی می باشند. که به دلیل نوع ساخت بدنه و امکاناتی که دارند به لپ‌تاپ‌های با کاربری خانگی ، اداری و صنعتی شناخته می شوند. از لپ تاپ های موجود در الپیکالا مدل ThinkPad 11E است که جزو نازک و کوچک محصولات لنوو از لحاظ ابعاد در این سری می باشد.

لپ ‌تاپ ThinkPad 11E 11.6 اینچ مناسب آن دسته از افرادی می باشد که برای که همواره در حال جابه ‌جایی و سفر هستند و می خواهند در تمامی مواقع از لپ تاپ خود استفاده داشته باشند.

بدنه‌ لپ تاپ مثل همه محصولات سری ThinkPad ساخته شده از پلاستیک مات مشکی ‌رنگی که علاوه‌ بر مقاومت و استحکام فراوان زیاد در برابر فشار و ضربه دارد لکه و کثیفی را نیز نشان نمی دهد و همچنین استفاده از پلاستیک در بدنه‌ این لپ تاپ باعث کم شدن وزن لپ تاپ نسبت به مدل‌ های فلزی آن شده و وزن سیستم حدود 1.4 کیلوگرم می باشد.

استفاده از شاسی بزرگ و محکم، ضخیم در این کامپیوتر 11.6 اینچی استحکام بیشتر می باشد؛ ولی همچنان ترکیب این وزن و ابعاد مناسب، E11 را به یک محصول فوق العاده برای حمل آسان در بین دیگر سری ThinkPad مبدل کرده.

مینی لپ تاپ لنوو تینک پد

صفحه نمایشگر از نوع 11.6 اینچ غیر لمسی با پنل TN و دقت HD و از نوع مات می باشد که دارای بودن یک روکش مات برای لپ تاپ یک امتیاز بزرگ آن محسوب می‌ گردد، با این لپتاپ می شود در محیط پر نور مثل زیر نور خورشید در محیط بیرونی هم کار کرد.

کیبورد لپ تاپ لنوو تینک پد

کیفیت و کارایی بالای کیبورد و تاچ پد و وجود چندین پورت در دو طرف این لپتاپ مینی lenovo ، از دیگر مزایای آن به حساب می آید.

هرچند که که این LAPTOP برای کار نیمه حرفه ای و نیمه سنگین طراحی شده ، انتظار مواجه با سخت‌افزارهای رده ‌بالا را هم نداشتیم؛ اما با این حال پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای INTEL، پردازشگر گرافیکی آنبرد Radeon R3، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت از نوع SSD و 4 گیگابایت رم، برای کار های روزمره و نیمه حرفه ای بسیار مناسب می باشد.

یک باتری 4 سلولی لیتیوم ‌یونی که در این لپ تاپ تعبیه شده است از امکانات دیگر وبگردی با اتصال WiFi را دارد. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ کوچک اما محکم و بادوام برای کاربری عمومی در خانه یا محل کار خود هستید، ThinkPad E11 لنوو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

لپ تاپ لنوو yoga 11e
لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل thinkpad yoga 11e k