قاب کیس رکمونت گرین مدل G535-2U الپیکالا

کیس رکمونت گرین مدل G535-2U

قیمت کیس رکمونت

قیمت کیس رکمونت سرور

مشخصات کیس رکمونت گرین

ارتفاع خنک کننده پردازنده۷۰ میلیمتر
تعداد کلید2 عدد
تعداد فن خنک کن 4 عدد
طول کارت گرافیک۲۵۰ میلیمتر
سینی درایو 3.56 اینچ
ابعاد کیس رکمونت۸۸ × ۴۳۰ × ۵۳۵
جایگاه اسلات توسعه7 عدد
مشخصات کیس رکمونت گرین

کیس رکمونت 2 یونیت گرین

کیس رکمونت 2 یونیت گرین ابزاری حرفه ای برای بیزنس های بزرگ همچون سازمان ها شرکت ها و ارگان ها می باشد. کیس رکمونت از کلاس کیس هایی می باشد که عموما برای کار شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند ولی در کل کیس رکونت یک قاب کیس می باشد و تفاوت آن در ابعاد و شکل آن است و توانایی نگهداری و اسمبل دو یا چند کامپیوتر در یک قاب کیس رادارا می باشد تا بتواند وظیفه ی کنترل چندین قطعه مختلف را برعهده بگیرد. کیس رکونت گرین مدل G535-2U یکی از محصولات شرکت green می باشد.

این کیس دارای بدنه فلزی می باشد و به خوبی از قطعات داخلی کیس مانند هارددیسک و مادبورد محافظت می کند. وزن کیس رکمونت گرین حدود 10 کیلوگرم می باشد که در قسمت جلویی کیس یک سینی درایو 5.25 اینچی جهت نصب درایو نوری یا دیگر قطعات با این ابعاد در نظر گرفته شده. در دیگر قسمت کیس رکونت یک سینی درایو 3.5 اینچی نیز وجود دارد که جهت نصب هارد SSD و یا هارد با سایز هد 3.5 اینچ در نظر گرفته شده و همچنین در قسمت جلوی کیس دو پورت USB2.0 کلید استارت و ریست و چراغ های وضعیت کامپیوتر و هارددیسک به چشم می خورد.

کیس رکمونت ارزان

این کیس رکمونت ارزان دارای 6 عدد سینی درایو 3.5 اینچی برای نصب هارددیسک وجود دار. این کیس دارای 4 عدد فن خنک خنک و انتقال حرارت دارد

کیس رکمونت گرین مدل g450 4u
قیمت کیس گرین قدیمی
کیس گیمینگ گرین دارای دو عدد گوشواره رکمونت است نقد و بررسی مشاهده کیس رکمونت atx green در سایت الپیکالا