هندزفری بلوتوثی اوی دورگردنی awei g30bl الپیکالا

هدست بلوتوثی awei مدل g30

دارای سری های مگنتی
امکان کم و زیاد کردن صدا
مقاوم در برابر رطوبت

قیمت هندزفری awei

قیمت هندزفری اوی awei

مشخصات هندزفری بلوتوثی awei

جنس بدنه هندزفریپلاستیک
برند هندزفریAwei
رنگ هندزفریمشکی
زمان لازم برای شارژ2 ساعت
زمان شارژی دهی پخش6 ساعت
ورژن بلوتوث4.2 Bluetooth
ویژگی خاصمیکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , نگهدارنده گردنی , نگهدارنده گوشی Noise Cancelling Microphone Noise Cancelling Headphone , Dolby, نشانگر LED
وزن هندزفری15 گرم
نوع کاربریمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
سایر مشخصات دفترچه راهنما – کابل شارژ – گوشی یدک در 2 سایز -دارای مغناطیس روی دو گوشی ایرفون برای جلوگیری از افتادن ایرفون از گردن – قابلیت اتصال به بلوتوث نسخه 4.2 -قابلیت مکالمه تا 8 ساعت – قابلیت نگهداری شارژ در حالت استند بای تا 200 ساعت
رابط هندزفریبلوتوث
ظرفیت باتری110 میلی آمپر ساعت
کابل همراهدارد
نوع اتصالبی‌سیم
نوع باتریلیتیومی
نوع درگاهMicroUSB
نوع رابطبلوتوث
نوع کابلmicrousb
تعداد گوشیدو گوشی
مشخصات هندزفری بلوتوثی awei

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث awei

هندزفری بلوتوث Awei G30 که به دور گردنی نیز معروف می باشد و برای فعالیت های ورزشی و شغل های پر تحرک طراحی شده است.

سری گوش هندزفری بلوتوث دورگردنی Awei G30 ساخته شده از جنس سیلیکون و طراحی آن به صورت کاملا ارگونومی گوش می باشد و وزنی معادل 100 گرم دارد که سبک می باشد و به راحتی در گوش جای گرفته و برای استفاده، زمان های طولانی خسته کننده نمی باشند.

هدفون بی سیم اوی مدل G30 در برابر رطوبت، تعریق و گرد و غبار مقاومت بالا و کابل متصل به گوشی های آن، از نوع فلت و انعطاف پذیر است و در برابر کشیدگی، پارگی و حتی گره خوردن استحکام مناسبی دارد.

هندزفری Awei G30 بلوتوث نسخه ۴.۲ می باشد راحتی جفت می شود از فاصله برد اتصال ۱۰ متر، گوش دادن به موسیقی را باکیفیت عالی و بدون قطع و وصل ارائه میدهد.

هندزفری Awei G30BL Bluetooth Handsfree ، دکمه های برقراری و رد تماس، تنظیمات بخش موسیقی، تغییر میزان ولوم قرار دارد. هندزفری اوی با میکروفن داخلی HD جهت تماس باکیفیت و بدون نویزی جهت مکالمه ضبط صدا می باشد.

دامنه فرکانس پر قدرت ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز هندزفری بلوتوث دورگردنی Awei G30، باعث می شود تا تمام جزئیات ریز و بم صدای موسیقی تان را بشنوید و به همین خاطر برای شنیدن هر سبک موسیقی، بیس قدرتمند و واضحی را به گوش می رساند

باتری G30 اوی با ظرفیت ۱۱۰ میلی آمپر ساعت است که ۶ ساعت جهت پخش موسیقی، ۸ ساعت زمان مکالمه و حداکثر ۲۰۰ ساعت در حالت استندبای، مقدار شارژ باتری آن دوام می آورد.

تو گوشی های این هندزفری، دارای خاصیت مگناتیک دارد که درمواقعی که مورد استفاده قرار می گیرد دو گوشی ها به هم متصل شده و از افتادن آن جلوگیری می کند.