ترکیب دوست داشتنی قهوه اسپرسو و شیر الپیکالا

اسپرسو مانند پکیجی از عطر و طعم های مختلف است که با اضافه شدن شیر می تواند فواید منحصر به فرد و زیاد خود را آزاد کند ولی

گاهی ممکن است که به تنهایی یک شات قهوه اسپرسو مورد پسند همه نباشد.

طرز تهیه قهوه اسپرسو با شیر بدون دستگاه

ترکیب اسپرسو و شیر طمع بسیار فوق‌العاده ای را با هم به وجود می آورند و همچنین از طرفی طعم های میوه ای، کاراملی و شکلاتی در یک شات قهوه و همچنین تمام طعم های لبنیات که حالت شیری می باشد از طرف دیگر و دیگر طمع هایی چون تافی، شکلات و میوه های خشک شده در کنار هم یک نوشیدنی لذت بخشی را به ارمغان می آورد.

ترکیب اسپرسو و شیر می تواند جایگزین یک صبحانه کامل برای بسیاری از افراد باشد، و همچنین می تواند مواد معدنی مورد نیاز و کالری ضروری بدن را تامین کند.

طمع مختلف قهوه اسپرسو

از ترکیب قهوه اسپرسو و شیر با یکدیگر طیف وسیع از طعم ها حاصل می‌گردد، از ترکیب اسپرسو و شیر در میلک شیک ها گرفته تا اضافه کردن خود شیر در یک شات قهوه خالص باعث سرزندگی و نشاط می دهد.

طعم های مختلف قهوه باعث نظر همه نوع افراد با هر نوع سلیقه ای را به خود جلب کند.

بیشتر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه اسپرسو امروزه در کافه ها آماده می گردد به سمت استفاده بیشتر از شیر نسبت به قهوه رفته است که این نشانده تغییر ذائقه شخصی و حتی ملل می باشد.

در واقع، برخی از کافی شاپ ها از شیر به عنوان یک وسیله برای پوشاندن کیفیت بد عطر و طعم قهوه خود استفاده می کنند، که این اتفاق میتواند نسبتا ویژگی های خود شیر و طعم شیرین را نابود کند.

حتی در بهترین کافه ها در جهان شیر نقش بزرگی در کیفیت یک فنجان قهوه ایفا میکند، هم به عنوان یک ماده منحصر به فرد و هم خوشمزه و هم به عنوان یک راه برای کنترل کردن دمای نوشیدنی.

تهیه اسپرسو با شیر

اسپرسو همه چیز در دنیای قهوه نیست، اما با این وجود، جالب است بدانید که ما حدود ۳۰۰ سال است که شیر را با قهوه مخلوط می‌کنیم.

چگونه اسپرسو درست کنیم

قهوه و شیر یا خامه به عنوان ترکیبات طبیعی به مدت زیادی با یکدیگر در تماس بوده‌اند. در اوایل قرن هجدهم میلادی بود که ترکیب این دو ماده با یکدیگر آغاز شد، اما در ابتدا به عنوان نوشیدنی برای کودکان، سالمندان و افراد بیمار استفاده می گردد به جای این که از خود نوشیدنی و ترکیب جذاب آن بتوان لذت برد.

ترکیب چای و شیر در همان زمان اوایل قرن هجدهم میلادی و به خاطر دلایل مشخصی آغاز گردیده.

در سال ۱۷۲۷ میلادی، یک تاریخ نویس انگلیسی به نام جیمز داگلاس که در مورد سلیقه بسیاری از مردم طعم تلخ قهوه خالی به قهوه ای که با شیر ترکیب شده باشد تغییر پیدا کرده است.

در ادامه به مباحث زیر خواهیم پرداخت

اگر می خواهید نحوه دم کردن قهوه با اروپرس یاد بگیرید از مقاله آن استفاده نمایید.

طرز تهیه قهوه اسپرسو با شیر با دستگاه
طرز تهیه شیر قهوه اسپرسو با موکاپات
طرز تهیه فوم شیر
طرز تهیه قهوه اسپرسو با شیر جوش
انواع اسپرسو