کیبورد گیمینگ مدل H-880 با حروف فارسی الپیکالا

کانکتور کیبورد : با سیم
نوع رابط : پورت USB
حروف فارسی : دارد

مشخصات کیبورد گیمینگ

نوع اتصال باسیم
تعداد کلیدها 104 عدد
نوع رابط پورت USB
طول کابل 1 متر
ورودی USB ندارد
ورودی میکروفن و هدفون ندارد
حروف حک شده فارسی دارد
تاچ پد ندارد
سازگار با سیستم عامل های تمامی ویندوزها
سایر قابلیت های صفحه کلید حالت جزیره ای
کیبورد گیمینگ مدل H-880 با حروف فارسی

قیمت کیبورد گیمینگ

قیمت کیبورد گیمینگ

کیبورد جزیره سیم دار

کیبورد سیمی H-880 Black Antelope با کیفیت و طراحی بسیار خاص و شیک با اتصال کابل USB ساخته شده است. کیبورد گیمینگ دارای کفی با طرح شطرنجی و کلید های به حالت جزیره‌ و مکانیکال بر روی آن است که مخصوص گیمر ها می باشد که می خواهند هزینه کمی برای کیبورد کنند که حالت بسیار خاص و شیکی به کیبورد میدهد.

کلید های کیبورد از نوع حروف انگلیسی و فارسی می باشد. طراحی خاص و منحصر به فرد این کیبورد باعث می شود که تمیز کردن زیر کلید ها بسیار آسان تر شود و در محیط هایی که گرد و خاک زیادی وجود دارد بسیار کاربردی باشد، این کیبورد به دلیل طراحی خاصی که دارد در برابر اتفاقاتی همچون ریختن آب برروی آن می شود بسیار مقاوم است و همچنین نباید هیچ وقتی برروی کیبورد آب و یا دیگرمایعات ریخته بریزیم.

اندازه کیبورد در بعاد 43×13.5×2.5 سانتیمتر است و همچنین دارای پایه های تاشو درقسمت بالایی کیبورد می باشد که در صورت نیاز شما در حالت باز 1.5 سانتی متر کیبورد را بالا می کشاند تا در زاویه مناسبی برای مچ دست ایجاد شود.

کیبورد گیمینگ مدل H-880 برای کار های روزمره، خانگی، گیم و بازی، ادارات، شرکت و مغازه مناسب استفاده می باشد. کیبورد Black Antelope میتواند با طراحی خاصی که دارد به کامپیوتر گیمینگ شما نمای خوب و پر کاربردی بدهد.

کیبورد گیمینگ تسکو -بهترین کیبورد گیمینگ – انواع صفحه کلید