شارژر فندکی ldnio مدل c308 مناسب گوشی آیفون با کابل شارژ الپیکالا

قیمت شارژر فندکی خودرو

قیمت شارژر فندکی ایفون با کابل : نقد و بررسی در الپیکالا

مشخصات فنی شارژر فندکی

ابعاد 15×15×50 میلی متر
وزن 25 گرم
ولتاژ ورودی 24 ولت
ولتاژ خروجی 5 ولت
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل  
نوع درگاه خروجی USB 2.0  
وسایل به همراه یک کابل لایتنینگ  
شارژر فندکی ldnio

شارژر موبایل خودرو

شارژر موبایل خودرو دارای شدت جریان خروجی: 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل، 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی:2

شارژر فندکی مارک الدینیو مدل C308 دارای دو جایگاه خروجی USB می باشد و امکان اتصال همزمان دو دستگاه را برای شارژ کردن فراهم می آورد. به همراه شارژر الدینیو (LDNIO) نوع فندکی یک کابل آیفون برای گوشی اپل نیز وجود دارد. کابل C308 الدینیو روکشی از نوع مدل بافت ساخته شده که این ویژگی باعث شده کمتر دچار گره خوردن و در هم پیچیدن کابل گردد.

کیت این شارژر طوری طراحی شده که به ‌صورت هوشمندانه شدت ‌جریان درست و صحیح را برای وسیله ای که به آن متصل باشد می دهد. حداکثر شدت ‌جریان که از خروجی شارژر فندکی C308 گرفته می‌شود 2.4 آمپر می باشد. ویژگی ظاهری شارژر دو قسمت انتهای آن فلزی می باشد و که به دوام و زیبایی ظاهر آن کمک می کند.

کابل شارژر فندکی

وزن شارژر فندکی C308 برابر 29 گرم و طول آن حدود شش سانتی‌متر می باشد و همچنین یک کابل lightning به همراه شارژر موجود میباشد که دیگر نیاز به تهیه کابل شارژر برای شارژ کردن گوشی در خودرو ندارید مثل این که همیشه یک کابل یدک در خودروی دارید. اگر موبایل و یا تبلت سرنشینان خودرو با مشکل اتمام شارژ مواجه گشتند با وجود این شارژر فندکی دارای دو پورت usb این مشکل رفع خواهد شد.

شارژر فندکی ارزان ldnio انکر مخصوص ماشین شارژر فندکی الدینیو ساخت شرکت اصلی می باشد.
می توانید ازشارژر فندکی بلوتوث دار نیز استفاده کنید.

قیمت شارژر فندکی ldnio c401 ldnio dl c29 و ldnio dl-c28 و ldnio dl-219 و ldnio c503q و ldnio dl-c17 و ldnio c304q و ldnio c303