مینی کیس یا کیس اسمبل شده کدام بهتر است الپیکالا

مینی کیس یا کیس اسمبل شده کدام بهتر است

در این مقاله قصد داریم تا درباره مزیت ها و معایب مینی کیس و کیس اسمبل شده و تفاوتهای بین انها بحث و گفتگو کنیم

 خوب ابتدا باید تفاوتهای بین مینی کیس و کیس اسمبل شده بگوییم

 کیس اسمبل شده

 کیس دارای قطعات متفاوتی می باشد از جمله سی پی یو مادربرد و رم کارت گرافیک درایو نوری قاب کیس پاور  یا  منبع تغذیه که همه اینها قابل تغییر و آپگرید میباشند فقط در بعضی از موارد در صورت تغییر کانفیگ سیستم 

مثلاً :  تغییر پردازنده و تغییر نسل آن نیاز به تغییر مادربرد و در برخی از موارد تغییر رم  می باشد.

 مینی کیس

 ‏ مینی کیس همانند کیس دارای همان قطعات می باشد با تفاوت اینکه قطعات مینی کیس در برخی از موارد قابل تعویض نمی باشند مانند منبع تغذیه مادربرد و پردازنده و یا  قاب کیس.

 آیا مینی کیس ها قابل ارتقا هستند

 مینی کیس همانند کیست قابل تغییر می باشد و حتی قابل تعمیر ولی در صورت وجود قطعات معمولاً قطعات داخلی مینی کیس  با کمبود در ایران مواجه است. ولی در صورت  پیدا کردن قطعات میتوان آنها را نیز ارتقا داد.

 مزایای مینی کیس

 مینی کیس به صورت پک و کیس اسمبل شده آماده است توسط شرکت سازنده که غالباً  hp و  لنوو و  دل و  ایسر اینتل و فوجیتسو و . . . می باشد  و اکثرا از سرعت بالایی برخوردار می باشد چرا که قطعات همخوانی خوبی با یکدیگر دارند و با بهره وری بالا کار می کنند  و همچنین حجم خیلی کمی را اشغال می کنند و برای مکانهای که محدودیت جا وجود دارد بسیار مناسب هستند.

 مینی کیس ها در دو حالته  خوابیده در زیر مانیتور و یا ایستاده در کنار مانیتور قرار می گیرند.  مقرون به صرفه بودن مینی کیس  و قیمت پایین تر به نسبت کیس های اسمبل شده کاربران را تشویق به خرید می کند.

معایب مینی کیس

 در صورت خرابی اگر قطعات کامپیوتر قابل تعمیر نباشد  با نبود و یا کم بودند قطعات مواجه خواهید شد. 

 عدم تنوع در شکل و در برخی از موارد در کانفیگ

مزایای کیس اسمبل شده

 کیسهای توسط فروشگاه و یا خود افراد  اسمبل می ‌شود  به راحتی قابل ارتقا می باشد و نمونه قطعات آن و یا مشابه آن در بازار به وفور یافت می شود. کیس های اسمبل شده به راحتی قابل ارتقا می باشند  و تنوع بسیار در نسل ها و حتی ظاهر وجود دارد.

 بهتر است بگویم که کیس های اسمبل شده  برای همه سلیقه ها وجود داشته  و برای هر بودجه ای وجود دارد.

آیا مینی کیس برای بازی خوب است

مینی کیس برای بازی مناسب نمی باشد چراکه از پاور (منبع تغذیه)  قوی برخوردار نمی باشند و در صورت نیاز کارت گرافیک  نسل بالا  که دارای پین  برق می باشند در مینی کیس به مشکل برخواهیم خورد.

برای گیم و بازی بهتر از کیس های اسمبل شده گیمینگ با توان و بودجه مناسب خود انتخاب کنید قابل ارتقاء و قابل تعمیر و تغییر می باشد. که قدرت بسیار مناسب تری برای این کار دارند.

واردات و قیمت پاور مینی کیس استوک اچ پی کامپکت hp و لنوو در تهران با مانیتور