کابل برق آداپتور سه پین لپ تاپ مدل 1.5 متری الپیکالا

قیمت کابل برق سه پین

قیمت کابل برق سه پین لپ تاپ و پرینتر

کابل آداپتور لپ تاپ

کابل آداپتور لپ تاپ سه پین 1.5 متری برای اتصال به لپ تاپ‌های دارای ورودی تغذیه سه پین و منبع تغذیه ی کامپیوتر و مینی لپ تاپ می باشد. کابل ها از نوع سه پین و دو پین می باشند که در الپیکالا هر دو مورد موجود است و در اکثر از لپتاپ‌ها از آن استفاده می شود.

بیشتر آداپتور و شارژر لپ‌تاپ های موجود در ایران دارای آداپتور 2 تکه می باشند که با استفاده از فیش 3 پین ، قسمت اول به برق وصل شده و به تکه دیگر شارژر متصل می‌ گردد.

کابل‌ سه پین از قطر بالایی برخوردار است که تا بتواند به صورت مداوم، برق موردنیاز کامپیوتر و لپ تاپ شما را تأمین کرده تا شما به مشکل بر نخورید.

کابل سه پین 1.5 متر

طول این کابل برق 1.5 متر سه پین می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جنس روی این کابل پوشیده از پلاستیک مشکی می باشد.

برخی از این کابل ها به سادگی و بدون نیاز به هیچگونه تبدیل به پریزهای برق ایرانی متصل می گردند. این کابل داری استاندارد RoHS می باشد و در برابر پارازیت مقاومت نشان می دهد؛ اگر به دنبال کابل برق سه پین مناسب هستید.

خرید کابل برق لپ تاپ مخصوص شارژر به طول 1.5 متر در الپیکالا مناسب برای لپ تاپ های دل و اچ پی و توشیبا و ایسر و لنوو و گیگابایت