دانگل بلوتوث ماشین مدل BA0052 الپیکالا

دانگل بلوتوث ماشین با فیش aux

مشخصات دانگل بلوتوث خودرو

دانگل بلوتوث ماشین مدل BA0052 تبدیل AUX به گیرنده بلوتوث خودرو اتصال گوشی موبایل و تبلت به ضبط ماشین با فلش usb در نقد و بررسی الپیکالا

قیمت دانگل بلوتوث ماشین

قیمت دانگل بلوتوث aux ماشین اسپیکر و سایر لوازم الکترونیکی جهت نقد و بررسی

بررسی دانگل بلوتوث ماشین

بررسی دانگل بلوتوث ماشین که برای بی سیم جهت اتصال لپ تاپ، iPhone، iPod، iPad، تبلت، موبایل و … با استفاده از دانگل بلوتوث aux بصورت wireless مناسب می باشد. دانگل بلوتوث ماشین مدل BA0052 پخش کننده با ابعاد کوچک و کیفیت مناسب می باشد که با استفاده از تکنولوژی بلوتوث به موبایل شما متصل می شود و برای پخش موسیقی را از روی موبایل تان در باند های اتومبیل پخش می نماید.

دانگل بلوتوث aux خودرو به تمامی گجت های بلوتوث دار را بی سیم باجک ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و. . . کانکت می کند.

میکروفون دانگل بلوتوث خودرو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانگل بلوتوث خودرو میکروفون جهت پاسخ گویی به تماس هامی باشد. فرکانس محدوده کاری این دانگل بلوتوث پیشرفته حدود 10 متر می باشد به همین دلیل به آسانی و بدون نیاز کابل وسیم میتوان موسیقی را با کیفیت صدای بسیار زیاد گوش کنید.

راه‌اندازی و نصب دانگل بلوتوث aux خودرو به صورت می پذیرد و برای شروع به کار احتیاجی به تنظیمات خاصی ندارد. در ورژن دانگل بلوتوثی خودرو Bluetooth v3.0 می باشد و قابلیت A2DP را ساپورت می کند.